• +36 56 555 111
  • info@HexaFlow.hu

VoIP tudástár

A VoIP (Voice over IP) az Interneten közlekedő hangot jelenti. A hagyományos réz kábelek helyett az Internetet használjuk a hang közvetítésére. Így kis túlzással azt állíthatjuk, hogy ahol van Internet ott működik a VoIP Telefonálás is.
A VoIP vonalak igénybe vételére szükségünk van valamilyen végberendezésre. VoIP Telefon nagy tudású, okos, sok nyomógombos, üzleti megoldásokra tökéletes eszközök ATA átalakító VoIP – Analóg átalakító, mely a VoIP vonalakból az analóg készülékekre alkalmas vonalat álít elő Szoftveres telefon Ingyenes vagy olcsó megoldások, melyeknek a tudása a VoIP Telefonokéval vetekszik, ám csak akkor csörögnek, ha be van kapcsolva a számítógépünk Okostelefon a legtöbb okostelefon már fel van készítve a VoIP használatára, amennyiben nem lennénk elégedettek a szolgáltatásokkal úgy a számítógépeken elérhető szoftverek ezeken az eszközökön is elérhetőekA VoIP vonalak igénybe vételére szükségünk van valamilyen végberendezésre. VoIP Telefon nagy tudású, okos, sok nyomógombos, üzleti megoldásokra tökéletes eszközök ATA átalakító VoIP – Analóg átalakító, mely a VoIP vonalakból az analóg készülékekre alkalmas vonalat álít elő Szoftveres telefon Ingyenes vagy olcsó megoldások, melyeknek a tudása a VoIP Telefonokéval vetekszik, ám csak akkor csörögnek, ha be van kapcsolva a számítógépünk Okostelefon a legtöbb okostelefon már fel van készítve a VoIP használatára, amennyiben nem lennénk elégedettek a szolgáltatásokkal úgy a számítógépeken elérhető szoftverek ezeken az eszközökön is elérhetőek.
A VoIP Telefonközpontok az Internetet használják telefonálásra. A mai nagy sávszélsességű Internet kapcsolatok lehetővé teszik azt, hogy több konkurens, hívást lehessen indítani egy telefonszámról. A DKN VoIP Telefonközpontok az alaw kódolást használják. Ez a digitális vonalakkal egyenértékű hangminőséget biztosít, melyen tiszta a hang és a Fax üzenetek is tökéletesen megérkeznek. Alaw kódolással a hangnak 64kbit/s sávszélességre van szüksége. A hang feletti csomagoknak további 16kbit/s sávszélesség kell így összesen egy csatornárnoz 80kbit/s fel és letöltésre van szükségünk.
A VoIP technológiának köszönhetően a HexaFlow VoIP Telefonközpontba kötött mellékek földrajzi elhelyezkedésüktől függetlenül bárhol hívhatják egymást.
A mellékeket csoportokba szervezhetjük, és a beállított egyedi paramétereknek megfelelően csörögnek a mellékek.
A státusz ablakban látható és felügyelhető az összes kiosztott mellék állapota.
Részletes híváslista a bejövő és kimenő hívásainkról, mellékekre, hívásokra és azok státiszára lebontva.
Mellékenként vagy mellékcsoportonként beállítható hangposta mely az üzenetek beérkezése után e-mailben küldi ki a rögzített üzenetet a megadott címre.
Mellékenként állítható hívás továbbítási funkció. A megválaszolatlan hívásokat a beállított telefonszámra továbbítjuk.
Mellékenként beállított híváskövetés funkció használatakor a hívást továbbítjuk a megadott telefonszámra, amit megválaszolva eldönthetjük, hogy megválaszoljuk vagy elutasítjuk a hívást az 1-es vagy a 2-es gomb megnyomásával.
A kijelölt operátor mellékre kerül az összes olyan hívás, amelyet nem válaszol meg az adott mellék.
Korlátlan mélységű hangmenü hozható létre mely operátor nélkül teszi lehetővé a hívás irányítását.
Ezzel az alap CallCenter funkcióval a hívót kulturáltan tudjuk várakoztatni a kapcsolás idejéig zenét hallgatva. Majd az operátorokhoz a számunkra tetsző módon tudjuk kapcsolni a hívásokat tekintettel arra, hogy a legkevesebb hívást fogadó, esetleg a sorrendet vagy a hívások hosszát figyelembe vevő szabályt választunk ki.
A kimenő hívásirányítás a hívott számnak megfelelő irányba küldi a hívást. Nem a mellék végén ülő operátornak kell eldöntenie, hogy mely irányba küldje a hívást.
A visszakereshetőség és a teljes kontrol érdekében a hívásokat csak a PIN kód beírása után engedi ki a Telefonközpont. A hívó neve megjelenik a Híváslistában ahonnan legyűjtve akár személyre szabva is tudunk híváslistát generálni.
A konferencia hívás lehetővé teszi, hogy akár 10 fő is részt tudjon venni egy konferencia szobában.
Lehetőség van hangok feltöltésére, hogy a cége egyedi módon jelentkezhessen be, figyelmeztesse ügyfeleit a hívásvárakoztatóban.
Mellék szinten lehet a tiltó és engedélyező listát állítani. Így biztosak lehetünk abban, hogy az adott melléket arra használják amire azt terveztük.
BLF (Busy Lamp Field) használatával pontos információt kaphatunk arról, hogy a távoli mellékünk éppen milyen állapotban van. Csak a szabvánnyal kompatibilis készülékekkel működik!
Az adott mellékről történő hívások rögzítése beérkező és kimenő hívásoknál.
Miközben az ügyfél zenét hallgatva várakozik a Telefonközpont már rögzíti a hívást.
Az adott fővonalon rögzíti a rendszer a bejövő és a kimenő hívásokat.
A Híváslistában jelzett hívásokat a felületen is vissza tudjuk hallgatni vagy le tudjuk azt tölteni további feldolgozásra.
Bejövő faxok fogadása és a Webes felületen történő kezelése.
Az olvasott FAXokat egy olvasott mappába gyűjthetőek.
Érkezett FAXok e-mailben történő kiküldése TIF és PDF formátumban.