• +36 56 555 111
  • info@HexaFlow.hu

Felhő alapú bérelhető telefonközpont leírás

Az alábbi funkcionalitási összesítő a teljes rendszerre értendő. Az egyedi csomag ajánlat ettől eltérhet.

Alap funkciók


A VoIP Technológiának köszönhetően a HexaFlow VoIP Telefonközpontba kötött mellékek földrajzi elhelyezkedésüktől függetlenül bárhol hívhatják egymást.
A mellékeket csoportokba szervezhetjük, és a beállított egyedi paramétereknek megfelelően csörögnek a mellékek.
A Státusz ablakban látható és felügyelhető az összes kiosztott mellék állapota.
Részletes híváslista a bejövő és kimenő hívásainkról, mellékekre, hívásokra és azok státiszára lebontva.
Mellékenként vagy mellékcsportonként beállítható hangposta mely az üzenetek beérkezése után e-mailben küldi ki a rögzitett üzenetet a megadott címre.
Mellékenként állítható hívás továbbítási funkció. A megválaszolatlan hívásokat a beállított telefonszámra továbbítjuk.
Mellékenként beállított híváskövetés funkció használatakor a hívást továbbítjuk a megadott telefonszámra, amit megválaszolva eldönthetjük, hogy megválaszoljuk vagy elutasítjuk a hívást az 1-es vagy a 2-es gomb megnyomásával.
A kijelölt operátor mellékre kerül az összes olyan hívás, amelyet nem válaszol meg az adott mellék.

Kiemelt funkciók


Korlátlan mélységű Hangmenü hozható létre mely operátor nélkül teszi lehetővé a hívás irányítását.
Ezzel az alap CallCenter funkcióval a hívót kulráltan tudjuk várakoztatni a kapcsolás idejéig zenét hallgatva. Majd az operátorokhoz a számunkra tetsző módon tudjuk kapcsolni a hívásokat tekinettel arra, hogy a legkevesebb hívást fogadó, esetleg a sorrendet vagy a hívások hosszát figyelembe vevő szabályt választunk ki.
A kimenő hívásirányítás a hívott számnak megfelelő irányba küldi a hívást. Nem a mellék végén ülő operátornak kell eldöntenie, hogy mely irányba küldje a hívást.
A visszakereshetőség és a teljes kontrol érdekében a hívásokat csak a PIN kód beírása után engedi ki a Telefonközpont. A Hívó neve megjelenik a Híváslistában ahonnan legyűjtve akár személyre szabva is tudunk híváslistát generálni.
A konferencia hívás lehetővé teszi, hogy akár 10 fő is részt tudjon venni egy konferencia szobában.
Lehetőség van Hangok feltöltésére, hogy a cége egyedi módon jelentkezhessen be, figyelmeztesse ügyfeleit a hívásvárakoztatóban.
Mellék szinten lehet a tiltó és engedélyező listát állítani. Így bizotak lehetünk abban, hogy az adott melléket arra használják amire azt terveztük.
BLF (Busy Lamp Field) használatával pontos információt kaphatunk arról, hogy a távoli mellékünk éppen milyen állapotban van. Csak a szabvánnyal kompatibilis készülékekkel működik!

Prémium funkciók


Az adott mellékről történő hívások rögzítése beérkező és kimenő hívásoknál.
Miközben az ügyfél zenét hallgatva várakozik a Telefonközpont már rögzíti a hívást.
Az adott fővonalon rögzíti a rendszer a bejövő és a kimenő hívásokat.
A Híváslistában jelzett hívásokat a felületen is vissza tudjuk hallgatni vagy le tudjuk azt tölteni további feldologzásra.
Bejövő faxok fogadása és a Webes felületen történő kezelése.
Az olvasott FAXokat egy olvasott mappába gyűjthetőek.
Érkezett FAXok e-mailben történő kiküldése TIF és PDF formátumban.