HelloVoip Bérelt Telefonközpont

HelloVoip Bérelt VoIP Telefonközpont

HelloVoip Bérelt Telefonközpont

INFO Az alábbi funkcionalitási összesítő a teljes rendszerre értendő. Az egyedi csomag ajánlat ettől eltérhet.

Alap funkciók

VoIP Mellékek

A VoIP Technológiának köszönhetően a DKN VoIP Telefonközpontba kötött mellékek földrajzi elhelyezkedésüktől függetlenül bárhol hívhatják egymást.

Hívócsoportok kezelése

A mellékeket csoportokba szervezhetjük, és a beállított egyedi paramétereknek megfelelően csörögnek a mellékek.

Mellék státuszok

A Státusz ablakban látható és felügyelhető az összes kiosztott mellék állapota.

Híváslista

Részletes híváslista a bejövő és kimenő hívásainkról, mellékekre, hívásokra és azok státiszára lebontva.

Hangposta

Mellékenként vagy mellékcsportonként beállítható hangposta mely az üzenetek beérkezése után e-mailben küldi ki a rögzitett üzenetet a megadott címre.

Hívástovábbítás

Mellékenként állítható hívás továbbítási funkció. A megválaszolatlan hívásokat a beállított telefonszámra továbbítjuk.

Híváskövetés

Mellékenként beállított híváskövetés funkció használatakor a hívást továbbítjuk a megadott telefonszámra, amit megválaszolva eldönthetjük, hogy megválaszoljuk vagy elutasítjuk a hívást az 1-es vagy a 2-es gomb megnyomásával.

Operátor mellék

A kijelölt operátor mellékre kerül az összes olyan hívás, amelyet nem válaszol meg az adott mellék.

Kiemelt funkciók

Hangmenü (IVR)

Korlátlan mélységű Hangmenü hozható létre mely operátor nélkül teszi lehetővé a hívás irányítását.

Zenés hívásvárakoztató (Queue)

Ezzel az alap CallCenter funkcióval a hívót kulráltan tudjuk várakoztatni a kapcsolás idejéig zenét hallgatva. Majd az operátorokhoz a számunkra tetsző módon tudjuk kapcsolni a hívásokat tekinettel arra, hogy a legkevesebb hívást fogadó, esetleg a sorrendet vagy a hívások hosszát figyelembe vevő szabályt választunk ki.

Kimenő hívásirányítás

A kimenő hívásirányítás a hívott számnak megfelelő irányba küldi a hívást. Nem a mellék végén ülő operátornak kell eldöntenie, hogy mely irányba küldje a hívást.

PIN kódok

A visszakereshetőség és a teljes kontrol érdekében a hívásokat csak a PIN kód beírása után engedi ki a Telefonközpont. A Hívó neve megjelenik a Híváslistában ahonnan legyűjtve akár személyre szabva is tudunk híváslistát generálni.

Konferencia hívás

A konferencia hívás lehetővé teszi, hogy akár 10 fő is részt tudjon venni egy konferencia szobában.

Egyedi hangok

Lehetőség van Hangok feltöltésére, hogy a cége egyedi módon jelentkezhessen be, figyelmeztesse ügyfeleit a hívásvárakoztatóban.

Tiltó listák

Mellék szinten lehet a tiltó és engedélyező listát állítani. Így bizotak lehetünk abban, hogy az adott melléket arra használják amire azt terveztük.

BLF Kezelés

BLF (Busy Lamp Field) használatával pontos információt kaphatunk arról, hogy a távoli mellékünk éppen milyen állapotban van. Csak a szabvánnyal kompatibilis készülékekkel működik!

Prémium funkciók

Hangrögzítés mellékeken

Az adott mellékről történő hívások rögzítése beérkező és kimenő hívásoknál.

Hívásrögzítés Queueban

Miközben az ügyfél zenét hallgatva várakozik a Telefonközpont már rögzíti a hívást.

Hívásrögzítés fővonalon

Az adott fővonalon rögzíti a rendszer a bejövő és a kimenő hívásokat.

Rögzített hívások visszahallgatása

A Híváslistában jelzett hívásokat a felületen is vissza tudjuk hallgatni vagy le tudjuk azt tölteni további feldologzásra.

FAX kezelés

Bejövő faxok fogadása és a Webes felületen történő kezelése.

FAX Archiválás

Az olvasott FAXokat egy olvasott mappába gyűjthetőek.

FAX - e-mail

Érkezett FAXok e-mailben történő kiküldése TIF és PDF formátumban.

Copyright © 2017 HelloVoip